سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 78569

بازدید امروز : 2

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم و مردنی عطا کن که بر بیهودگیش سوگوار نباشم برای اینکه هرکس آنچنان میمیرد که زندگی میکند خدایا تو چگونه زیستن را به من بیاموز چگونه مردن را خود خواهم آموخت خدایا رحمتی کن تا ایمان نان و نام برایم نیاورد قدرتم بخش تا نانم را و حتی نامم را در خطر ایمانم افکنم تا از آنهایی باشم که پول دنیا را میگیرند و برای دین کار میکنند نه از آنهاییکه پول دین میگیرند و برای دنیا کار میکنند

دوستان














لینک به لوگوی من

یکی دیگر از کسانی که به دنیا خدمت کرد : - انسانم آرزوست

اشتراک

 

جستجوی سریع

:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

بایگانی

بایگانی نوشته های من
تابستان 1384

اگر بردبار نیستى خود را به بردبارى وادار چه کم است کسى که خود را همانند مردمى کند و از جمله آنان نشود . [نهج البلاغه]

یکی دیگر از کسانی که به دنیا خدمت کرد :

نوشته های هادی::: پنج شنبه 84/2/29::: ساعت 7:13 عصر

مگ هوریهان - موسس بلاگ

افراد زیادی وجود دارند که یک جریان بزرگ اجتماعی به راه اندازند. اما مگ هوریهان 32 ساله با راه اندازی بلاگر، درست همین کار را انجام داد. لاگر که هنوز 5 سال از عمر آن نمی گذرد، ابزاری در شبکه است که برای هر کس که به رایانه دسترسی داشته باشد این امکان را فراهم می سازد تا بدون آگاهی ویژه از رمزنگاری یا رایانه، نظرات، پیشنهادات و یا داستان هایش را به طور رایگان در یک صفحه شخصی یا "بلاگ" قرار دهد.

هوریهان می گوید: "ما دوست داشتیم یک کار حسابی که مردم به آن اعتقاد داشته باشند و بتوانند به وسیله آن کارهای خیلی مهم بکنند، انجام دهیم. اما این کار واقعا سر زبان ها افتاد. ما شگفت زده شدیم." در حال حاضر به نظر می رسد که میلیون ها نفر، از بچه دوازده ساله همسایه گرفته تا نامزدهای ریاست جمهوری هرکدام یک بلاگ دارند. آنها عادت کرده اند که همه چیز را از اخبار جدید جهان گرفته تا نظرات بینندگان برنامه تلویزیونی دراگون بال زد گزارش کنند.

هوریهان پس از تاثیرگذاری بر یک جریان اجتماعی، اضافه کردن یک لغت به زبان انگلیسی (بلاگ هم به صورت فعل استفاده می شود و هم به صورت اسم) و دریافت جایزه مخترعان جوان از مجله صاحب نام تکنولوژی ریویو ام آی تی، دیگر چه می تواند انجام دهد؟ او که به عنوان یکی از مخترعان اساسی گسترش، طراحی و استفاده از فن آوری بلاگ و وبلاگ شناخته شده است همچنان سعی دارد اختراعش را به مسیر درست هدایت کند و به آن شکل ببخشد.

از این رو به تازگی تارنمای کینجا را راه اندازی کرده است تا در بین میلیون ها بلاگی که در حال حاضر وجود دارند، نظم ویراستاری به وجود آورد. او می گوید: "طبق این طرح بلاگ های مشخص و استفاده کنندگان تارنما به صورت ویرایشی مورد حمایت قرار می گیرند. می توانید سایت ها را با توجه به موضوعات مورد نظرتان سفارش دهید. اما "بهترین بلاگ ها" نامیدن آن کمی ریاکارانه به نظر می رسد."

هوریهان در حالی که قصد دارد کینجا را به منظور راه اندازی یک طرح دیگر ترک نماید، هم اکنون در جزیره نانتاکت مشغول مطالعه است و به آنچه انجام داده افتخار می کند. او به ویژه از این که بلاگ ها امکان شنیده شدن صدای افراد را در هر کجای دنیا برای آنها فراهم کرده اند راضی است. او می گوید: "ما این رویا را در ارتباط با قابلیت های موضوعات سیاسی و انتشاراتی در سر داشتیم. در اغاز فکر می کردیم دیوانگی است. زیرا فقط ما چهار نفر بودیم و یک زیرزمین. درنتیجه برایم سخت است که خودم را متقاعد کنم.




[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com