سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 78577

بازدید امروز : 10

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم و مردنی عطا کن که بر بیهودگیش سوگوار نباشم برای اینکه هرکس آنچنان میمیرد که زندگی میکند خدایا تو چگونه زیستن را به من بیاموز چگونه مردن را خود خواهم آموخت خدایا رحمتی کن تا ایمان نان و نام برایم نیاورد قدرتم بخش تا نانم را و حتی نامم را در خطر ایمانم افکنم تا از آنهایی باشم که پول دنیا را میگیرند و برای دین کار میکنند نه از آنهاییکه پول دین میگیرند و برای دنیا کار میکنند

دوستان














لینک به لوگوی من

چون نیک بنگری همه تزویر می کنند - انسانم آرزوست

اشتراک

 

جستجوی سریع

:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

بایگانی

بایگانی نوشته های من
تابستان 1384

دانشمندان، حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]

چون نیک بنگری همه تزویر می کنند

نوشته های هادی::: جمعه 84/2/9::: ساعت 10:41 عصر


من نمیخوام صحبت ضد بر علیه کسی بنویسم ولی آقای رئیس جمهور فعلی ما با سخنانشون و با طرفداری بیش از بیست میلیون ملت ایران در هشت سال پیش به ریاست جمهوری رسیدند که مسائل تیرماه سال 76 ، بی بند و باری و آزادی بی اصول حجاب و در پی آن روابط های ...
   
دستاوردهای ایشون بود و در ادامه چهار سال بعد با تمام مخالفتی که مردم با ریاست جمهوری ایشون داشتند و با وضعیتی که خودم دقیقا یادم هست در ورزشگاه شهید شیرودی رئیس جمهور پیش آوردند و مردم با دیدن اشکهای ایشون دوباره احساساتی شدند و دیدیم که بر خلاف تصور و با حضور کاندیداهای قویتر باز هم ایشون انتخاب شدند .

 
  

و من به عنوان یک جوان که بی طرف هستم و فقط و فقط به ارزشها ، آرمانها ، ایران و ایرانی علاقه دارم و قصد نفی کردن کسی یا چیزی را هم ندارم یه سئوال از شمایی که این متن را می خوانید دارم و این که : کو ارزشهای کسانی که برای این مرز و بوم از جان خودشون گذشتند ؟ کو حیاء دختر ایرانی و چشم پاکی مردانش ؟ آیا این ها همه برگرفته از دوم خردادها نیست ؟ من نمی خوام بحث سیاسی راه بندازم و محیط این وبلاگ رو نجس کنم ولی تا به کی سکوت ؟ چرا نباید از حق خودمون دفاع کنیم آیا این آزادی که به ما جوان ها داده شد به قیمت گرفتن چه چیزهایی بود ؟ ( دوست ندارم دیگه بیشتر از این بحث رو کش بدم قصد توهین به کسی یا گروهی روهم نداشتم و ندارم این فقط حرف دل بود )

   

... الان هم خوب شخصیت های محترمی برای ریاست جمهوری ایران کاندیدا شده و می شوند امیدواریم که هرچه می شود بشود فقط و فقط در راستای خدمت و زنده نگه داشتن ایران و ایرانی .




[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com